En dag i regnet

Idag har jag jobbat en liten stund på morgonen, och sen fick jag resten av dagen ledigt, så jag bestämde mig för att äntligen ta mig en promenad i Brooklyn och utforska lite själv! Så jag tog kameran och regnjackan och började gå i ungefärlig riktigt mot något område jag hade läst skulle vara lite hippt. På vägen tog jag några omvägar, tittade in i några second hand-butiker och åt lunch på ett café, och sen började det ösregna, så jag begav mig hem igen. Men jag var ute en stund i alla fall, och jag hann få lite bilder innan regnet kom.
 
När U kom hem från sitt läger på eftermiddagen hörde jag henne direkt komma springandes till mitt rum, och efter att ha försiktigt knackat på min dörr studsade hon upp i min säng och började babbla om hennes dag. Blir så himla glad av att hon har så enkelt att komma och prata med mig, det verkar verkligen som att hon är så bekväm med att ha mig här, vilket är den bästa känslan någonsin. Med Z är det lite svårare, men det är ju inte så konstigt eftersom hon är så liten. Det brukar gå fram och tillbaka mellan att hon inte har några problem alls med att leka med mig och att hon typ skriker bara jag tittar på henne, haha. Men när vi är själva går det hur bra som helst, så det känns ändå som att vi är på rätt väg!
 
Jag avslutar kvällen med lite tv-serier, och får idag för första gången titta på en tv-serie live när den sänds i USA?? Så absurt, men det är en av de där små sakerna som jag verkligen har sett fram emot, hehe.
 
 

Kommentera